Saturday, January 15, 2011

Sek. Keb. Putrajaya Presint 14 (1) ......Tahun kedua

2011.. pejam celik pejam celik, dah dua tahun aku kat sekolah ni...seronok di sekolah ni.. cikgu semuanya baik2 dan peramah... termasuk guru besar dan gpk2nye...bersyukur aku dapat masuk sekolah ni... cukup selesa dengan environmentnye....terima kasih GB sebab terima saya tuk mengajar kat sekolah ni..



tahun kedua aku kat sekolah ni... berdebar2 tunggu tahun baru ni.. murid2 baru, tugas2 baru... semoga semua berjalan lancar...tahun pertama dulu, awal tahun sekejap je..hehehe.. pertengahan bulan januari aku dah ilang.. bersalin.. tahun ni, aku merempuh insya'Allah setahun penuh....

Tahun ni, ajar subjek Mathematics tahun 3 dan tahun 1.. mencabar betul nak ajar tahun 1 ni..nasib baik GPK bagi 2 kelas je tahun 1... and nasib baik jugak de cikgu Tuty di tahun 1.. leh lah kongsi2 ilmu dia tu dengan aku.. dah la aku ni kurang pengalaman dengan darjah satu..tapi sebagai cikgu, kene yakin...

3 minggu pertama ni tak lagi mengajar tahun 1 sebab ada minggu orientasi/transisi. minggu ni minggu terakhir transisi..harap berjalan dengan lancar minggu transisi terakhir ni...

Minggu ni juga de macam2 aktiviti.. SPBT nk buat "Minggu Khidmat SPBT".. smoga berrjaya kak Tuty.. smoga ia berjalan dengan lancar seperti yang dirancang..

0 komen terkini:

Post a Comment